Kategorie
Newsletter

Získávejte nejnovější informace a akční nabídky z našeho eshopu.

Jak nakupovat

Obchodní podmínky elektro-slaby.cz

1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.elektro-slaby.cz. Provozovatel obchodu: Zdeněk Slabý, Václavkova 1614, Hradec Králové 50002, IČO 76609073
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen provozovatel) a kupujícího, který vystupuje ve vztahu s prodávajícím jako kupující spotřebitel (dále jen zákazník). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy upravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). vše ve znění novel. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

2. Základní postup nákupu
Poté, co si vyberete zboží na našich stránkách www.elektro-slaby.cz, vložte požadované množství do košíku, vyplňte všechny povinné údaje a do poznámky uveďte specifikace k vybranému zboží. Odešlete objednávku. Veškeré odeslané objednávky jsou považovány za závazné. Své objednávky můžete stornovat maximálně do 24 hodin. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami. Každá objednávka je potvrzena formou emailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem. Doručením tohoto emailu dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a zákazníkem.

3. Způsob platby za zboží
V současné chvíli akceptujeme následující způsob placení zboží:
a) Platbu dobírkou přes PPL
b) Platbu předem na účet 103 600 0285/0600

4. Způsoby dodání
Zboží odesíláme v ČR jako pojištěný balík PPL.
Zboží na Slovensko odesíláme jako zásilku přes PPL.
Doručení bývá obvykle do druhého dne ode dne odeslání, výjimku tvoří překážky na straně přepravce, např. dopravní nehoda, nepříznivé počasí nebo přetížení v období Vánoc apod.
Doručení na Slovensko bývá obvykle do 2-3 dnů.
V případě, že své zboží neobdržíte do 3 dnů od objednání, neprodleně nás, prosím, kontaktujte, dle podacího čísla zásilky dohledáme, kde se Vaše zásilka nachází.

Osobní odběr zboží je možný pouze po předchozí domluvě.

5. Ceny poštovného a balného
Zboží na dobírku odesíláme za paušální poplatek 120,-Kč.
Při platbě předem na účet za paušální poplatek 100,-Kč.
Při zasílání balíku do zahraničí účtujeme, při platbě bankovním převodem, paušální poplatek 400,-Kč. Při platbě na dobírku účtujeme 450,-Kč.
Balné neúčtujeme.
U objednávky zasílané v ČR nad 5000,- Kč je poštovné ZDARMA.

6. Zrušení objednávky prodávajícím
Zrušení objednávky nebo její části je možné pouze ve výjimečných případech:
a) Zboží je již vyprodané a nelze ho objednat, neboť dodavatel či výrobce ho nemá dlouhodobě k dispozici.
b) Neproběhla platba za zboží.
V obou případech se prodávající domluví se zákazníkem na dalším postupu, aby se dosáhlo maximální spokojenosti zákazníka.

7. Cena zboží
Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo měnit uvedené ceny v případě změny kurzu, výrazné inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

8. Dodací lhůty
Zásilky odesíláme následující první pracovní den po přijetí objednávky. V případě, že požadované zboží je nedostupné, ale lze jej zajistit u našich velkoobchodních dodavatelů, neprodleně zákazníka informujeme o možném termínu dodání (zpravidla bývá zboží k dodání do 4-5 dnů), vždy se však snažíme odeslat zboží v co nejkratším termínu. V případě, že zboží již nelze objednat u dodavatele nebo je dlouhodobě nedostupné, budete informováni mailem o nedostupnosti zboží.

9. Převzetí objednávky
Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda není balík poškozený. Otevřený, poškozený nebo promáčený balík zákazník nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží!!! V případě poškození balíku s Vámi přepravce na místě sepíše zápis o škodě.
V případě dopravy PPL je kupující povinen bez odkladu překontrolovat obsah poškozené zásilky ještě přímo u řidiče za přítomnosti doručovatele. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci ihned přímo u PPL dodací služby a to ve stavu zásilky, v jakém byla dodána. PPL nepřijímá reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

10. Záruka, vrácení zboží a reklamace
Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu, se řídí dle platné legislativy.
Reklamované zboží lze zaslat na adresu sídla firmy, které je uvedeno v kontaktech. Pro urychlení reklamačního procesu přiložte i kopii dokladu o koupi. V případě uznání oprávněnosti reklamace bude na základě vzájemné dohody zboží vyměněno kus za kus (budel-li dostupné) nebo vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného. Reklamace zasílejte na fakturační adresu spolu s průvodním dopisem (proč zboží reklamujete, zpáteční adresa, číslo účtu). Zásilky dobírkou nebudou vyzvednuty!!!
Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Zpravidla se snažíme (pokud je to technicky možné) vyřizovat reklamace rychleji.
Případě nedoložení originálního dokladu může prodávající příslušný doklad vyhledat, resp. pořídit opis, a zároveň je oprávněn účtovat kupujícímu manipulační poplatek ve výši 200,- Kč.
Prodávající má právo na náhradu vzniklých servisních a organizačních nákladů spojených s manipulací a testováním zboží ve výši od 300,- Kč za jeden případ, jestliže se jedná o neoprávněnou reklamaci.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů.
Zboží může zákazník vrátit na vlastní náklady bez udání důvodu do 14 dnů s nárokem na vrácení peněz. Zboží musí být zabalené v originálním balení včetně celofánového nepoškozeného obalu, nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Po doručení zboží bude zákazníkovi vrácena částka za zboží (bez poštovného) na účet. Na Vaše přání Vám nepoužité nevyhovující zboží vyměníme. Tato služba je ZDARMA.

V případě, že zboží bylo použito a je částečně opotřebováno, prodejce vypočte náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží a určí, o kolik bude snížena vrácená cena. Zákazník odešle vrácené zboží na adresu provozovatele. Prodávající vrátí kupujícímu již zaplacenou kupní cenu nebo její část (odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží ponížené o skutečně vynaložené náklady, příp. ponížená o částku úměrnou opotřebení), na jím udané číslo bankovního účtu či jinak na základě vzájemné dohody, a to nejpozději do 30 dnů od okamžiku odstoupení.

11. Ochrana osobních údajů
Prodávající se zavazuje, že osobní data zákazníků uvedená v objednávce budou použita pouze pro účely spojené s vyřízením objednávky a doručením zboží. Kupující souhlasí s použitím zadaných údajů pro účely spojené s vyřízením objednávky a doručením zboží.
Osobní data zákazníků uvedená v objednávce budou použita pouze pro účely spojené s vyřízením objednávky a doručením zboží a budou uchovávány v souladu s ustanoveními zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z naší databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení.

12. Závěrečné ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím, který je bez výhrad přijímá.
Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnost 1. prosince 2011. Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.